כתיבת תוכן לאתר היא אחד הדברים החשובים ביותר שיש להקפיד עליו באתר שלך. ראשית, משום שתוכן שכתוב בצורה טובה ומשכנעת יכול לגרום לגולשים המגיעים לאתר לבצע בו פעולות מסוימות: לרכוש מוצר, להזמין שירות, להירשם לעדכונים עתידיים וכדומה.

כתיבת תוכן לאתר יכולה להשפיע על החלטות הגולשים לבצע בו פעולות
הקפדה על כתיבת תוכן איכותי לאתר יכולה להשפיע לטובה על החלטות הגולשים לבצע בו פעולות

שנית, כתיבת תוכן לאתר היא אחד מן האלמנטים המרכזיים שבהם מושקעים מאמצי קידום אתרים: אלגוריתמים של מנועי חיפוש לוקחים בחשבון את התוכן בעמוד מסוים בבואם להציג בפני גולשים רשימה של תוצאות חיפוש. למשל, ככל שבתוכן הזה ישולבו יותר מילות מפתח רלוונטיות, כך גדל הסיכוי שהאתר יוצג במיקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש. כלומר, הקפדה על איכות גבוהה של תוכן לאתר יכולה לגרום ליותר גולשים לבקר באתר.

איך כותבים תוכן לאתר בצורה נכונה, איכותית ויעילה?

אם ברצונך לכתוב את התוכן שלך בעצמך, הנה כמה דברים שכדאי לעשות:

איך כותבים תוכן לאתר צילום מלמעלה

להכיר את העסק

על מנת שהתוכן שלך ישיג את מטרותיו כדאי שכל הפרטים הבאים יהיו מוגדרים היטב וכתובים שחור על גבי מסך: מה תחום העיסוק של האתר? מהם השירותים או המוצרים המוצעים בו? מהי מטרתו: האם הוא מכירתי, אינפורמטיבי, בלוג? מיהם האתרים המתחרים של האתר, כיצד הם נראים ומהם התכנים שמופיעים בהם?

ביצוע מחקר מילות מפתח

באמצעות בחירת מילות מפתח בצורה נבונה ניתן להבטיח שתנועת הגולשים הנכנסת לאתר ממנועי חיפוש תהיה איכותית ותגדיל את סיכויי ההמרה. גם ההיפך נכון: בחירה לא-מושכלת של מילות מפתח עשויה להביא לאתר גולשים מעטים בלבד שלא באמת מעוניינים לקרוא את התוכן שהשקעת בו כל כך הרבה מאמץ.

היכרות עם המתחרים

סביר להניח שיש לך מתחרים, וכדאי להכיר אותם לעומק כדי להפיק תובנות אודות דרכי הפעולה שלך. למשל, בעזרת כלים חינמיים שניתן למצוא בקלות בגוגל אפשר לגלות מהן מילות המפתח שבהן בחרו המתחרים; מכאן ניתן לקבל רעיונות חדשים למילות מפתח שאולי לא חשבת עליהן בעצמך. בנוסף אפשר לבדוק לאילו פלחי שוק פונה כל מתחרה וכך לאתר קהלי יעד חדשים ולכתוב עבורם תוכן מתאים.

מה המתחרים שלך עושים?
מה המתחרים שלך עושים? איזה תוכן יש באתר שלהם?

כתיבת תוכן מקורי, רענן, איכותי ובעל ערך

חשוב להשתמש במילות המפתח שנבחרו כדי ליצור את התוכן. יש לוודא שיש בו ערך אמיתי לקוראים, ולא גיבוב של מילים רק כדי למלא עמוד בטקסט.

לעולם אין להעתיק ולהדביק תכנים של אחרים! התוכן הטוב ביותר הוא שזה שנכתב על ידך. לכל היותר אפשר לקבל השראה ורעיונות מאתרים אחרים, לא בפיסקאות שלמות מתוכם.

יש לשלב את מילות המפתח בתבונה, מבלי להגזים, על מנת שהטקסט הסופי יהיה קריא. הרי התוכן הזה מיועד קודם כל לאנשים, ורק אחר כך למנועי חיפוש.

איך כותבים תוכן לאתר חשיבותה של הגהה

ולסיום: הגהה, הגהה ושוב הגהה. חשוב לחפש שגיאות כתיב ודקדוק בטקסט, ואם לא מצאת – לחפש שוב. ושוב. הרי יהיו שגיאות מביכות בתוכן, הגולשים כבר יבחינו בהן במקומך. כך, הרושם שרצית לעשות עליהם יתמסמס ושיעור ההמרה יצלול מטה.

ואפשר להשתמש בשירותיו של כותב תוכן

אם אין לך פנאי לעשות את כל האמור לעיל, אני עומד לרשותך! אני כותב תוכן מנוסה ומיומן, ואשמח לסייע לך ליצור תוכן לאתר שלך בשתי דרכים:

1. אני אכתוב במקומך – אעשה את כל האמור לעיל ואכתוב עבורך כל סוג של תוכן.

2. אני אכתוב ביחד איתך – וזו האפשרות שאני  ממליץ עליה בחום: ניקח את הידע שלך, המומחיות שלך, החוויות האישיות שלך והסיפורים שיש רק לך, ונשלב אותם עם הידע והניסיון שלי בכתיבת תוכן. חלוקת העבודה פשוטה: כתיבת חומרי הגלם באחריותך; ושילוב מילות המפתח, העריכה, ההגהה והשיפור של הטקסט – עלי. ככה מתקבלות התוצאות הטובות ביותר. מניסיון. 🙂

לפרטים נוספים אודות שירותי כתיבת התוכן של טל אייזנמן – תוכן בעבודת יד.

שנדבר? 052-2300751 בטלפון או בוואטסאפ.

 

לשתף ב-
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

2 תגובות על “איך כותבים תוכן לאתר”

  1. פינגבאק: חמישה טיפים ליצירת תוכן ירוק-עד – תוכן בעבודת יד

  2. פינגבאק: חמישה כללי שכתוב תוכן – תוכן בעבודת יד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Phone
WhatsApp
Messenger
Messenger
WhatsApp
Phone
גלילה למעלה