יש הרבה אנשים שרוצים לכתוב תוכן לעסק אבל נמנעים, כי "זה ייצא גרוע".
אחרים דווקא מתחילים לכתוב אבל עוצרים, כי "זה גרוע, אין טעם להמשיך".
אבל טקסט גרוע אפשר לערוך. לתקן. לשפר.
אלה דברים שאי אפשר לעשות עם דף ריק.
ולכן עדיף לכתוב גרוע מאשר לא לכתוב בכלל.
לשתף ב-
פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

מיני-קורס לכתיבת דף נחיתה שיעזור לך לכתוב לגמרי לבד
טל אייזנמן
שישה פרקים קצרים הכוללים את העקרונות הבסיסיים לכתיבת דף נחיתה מעולה, כדי לאפשר לך לכתוב בעצמך

בהרבה מובנים, כתיבת תוכן היא כמו… פיצה?!
טל אייזנמן
כן! יש המון קווי דמיון בין כתיבת תוכן לבין פיצה: המתכון הבסיסי, התוספות, ואפילו העובדה שאפשר להכין לבד או להזמין מבחוץ

איך לזהות עוקבים פיקטיביים באינסטגרם?
טל אייזנמן
עוקבים פיקטיביים באינסטגרם רק "מנפחים" את מספר העוקבים הכולל שלך. עדיף לזהות ולהסיר אותם, וכך עושים את זה

