יש הרבה אנשים שרוצים לכתוב תוכן לעסק אבל נמנעים, כי “זה ייצא גרוע”.
אחרים דווקא מתחילים לכתוב אבל עוצרים, כי “זה גרוע, אין טעם להמשיך”.
אבל טקסט גרוע אפשר לערוך. לתקן. לשפר.
אלה דברים שאי אפשר לעשות עם דף ריק.
ולכן עדיף לכתוב גרוע מאשר לא לכתוב בכלל.
לשתף ב-
פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

אחידות סגנונית: שמירה על עקביות בכתיבה
טל אייזנמן
צ’ארטר או צ’רטר? קופסה או קופסא? רצוי לכתוב נכון, אבל עדיף לכתוב באופן אחיד לכל אורך הטקסט

שבע נקודות תורפה במצגת שלכם (ואיך לתקן אותן)
טל אייזנמן
איך לשפר את התוכן במצגת שלכם כך שהקהל ייהנה, יאזין ויזכור מה אמרתם?

מהי שפה מקדמת ולמה כדאי להשתמש בה
טל אייזנמן
שפה מקדמת היא העדפה לשימוש במילים חיוביות, או לכל הפחות ניטרליות, על פני מילים שליליות. קליק להסבר ודוגמאות