יצירת רעיונות לתוכן ב-3 צעדים פשוטים
יצירת רעיונות חדשים מחייבת שילוב של יצירתיות ויכולות אנליטיות. אז איך עושים סיעור מוחות אפקטיבי?
יצירת רעיונות חדשים מחייבת שילוב של יצירתיות ויכולות אנליטיות. אז איך עושים סיעור מוחות אפקטיבי?
האם כותבי תוכן אנושיים עומדים להיות מוחלפים בעתיד הקרוב על ידי אלגוריתמים ממוחשבים שייצרו תוכן ברמה גבוהה?
האם הטקסט הזה יכול להיכתב על ידי כותב תוכן רובוטי? לקרוא עוד »
“הסוג היחיד של כתיבה הוא שכתוב”, אמר המינגוויי, אבל איך לשכתב טקסט שאנחנו בעצמנו כתבנו? ובכן, כאילו זה טקסט של מישהו אחר.
האם אפשר לכתוב מאמר מושלם, מתאים לקידום אתרים, ללא שגיאות כתיב או ניסוח בעייתי, שאורכו אלף מילים – בשעה אחת בלבד?
איך לכתוב תוכן שיישאר רלוונטי ורענן לאורך כל השנה ולא רק בעונה שבה הוא נכתב? חמישה טיפים שיעזרו לכם ליצור תוכן ירוק-עד
מה זה תוכן ירוק עד? למה כל עסק צריך כזה, וחמישה טיפים ליצירת תוכן ירוק עד לקרוא עוד »
בעלי אתרים רבים נוהגים לשכור כותב תוכן חיצוני לכתיבת התכנים לעסק שלהם. האם גם אתם צריכים לעשות זאת?
תוכן טוב יכול לשכנע גולשים להפוך ללקוחות, וכן יכול לסייע לאתר שלכם לטפס למעלה בתוצאות החיפוש של גוגל. איך כותבים תוכן בצורה נכונה?
שני סוגי קהלים קוראים את התוכן באתר שלכם: אנושיים ולא אנושיים. עם כל הכבוד לסוג השני, כדאי שתכתבו קודם כל לאנשים.