האם כדאי לעשות העתק הדבק מפייסבוק לאינסטגרם? ומה לגבי רשתות חברתיות אחרות?
כתבת תוכן לפייסבוק ובא לך להעתיק-ולהדביק באינסטגרם, בטוויטר ובטיקטוק? לא רעיון טוב.
האם כדאי לעשות העתק הדבק מפייסבוק לאינסטגרם? ומה לגבי רשתות חברתיות אחרות? לקרוא עוד »
כתבת תוכן לפייסבוק ובא לך להעתיק-ולהדביק באינסטגרם, בטוויטר ובטיקטוק? לא רעיון טוב.
האם כדאי לעשות העתק הדבק מפייסבוק לאינסטגרם? ומה לגבי רשתות חברתיות אחרות? לקרוא עוד »
קלאבהאוס היא רשת חברתית חדשה ומבוססת אודיו, ובכל זאת יש בה (מעט) מקום לכתיבה שיווקית יצירתית
לכתוב תוכן שיווקי זה מסובך? מה פתאום, זה פשוט כל כך! הנה כמה טיפים קצרצרים שיעזרו לך לעשות את זה:
כתיבת תוכן יבש, המתמקד בתיאורים פיזיים או מאפיינים טכניים, מייצרת תוכן שלא כיף לקרוא. מה אפשר לעשות? הנה שלושה רעיונות
השקעת שעות בפוסט מעולה, אבל הוא לא הצליח כפי שציפית. בזבוז זמן? ממש לא, להיפך!
צמד המילים “אסטרטגיית תוכן” עלול להרתיע בעלי ובעלות עסקים, אבל וואו, כמה שכדאי לבנות אסטרטגיית תוכן לעסק!
מה זה אסטרטגיית תוכן, למה צריך אסטרטגיית תוכן לעסק ואיך בונים כזאת? לקרוא עוד »
האם תמיד צריך לעשות תחקיר מקדים לפני כתיבה? לדעתי כן – ואיך זה קשור לנובי גוד?
נובי גוד זה לא סילבסטר: על חשיבותו של תחקיר מקדים לפני כתיבה לקרוא עוד »
האם צריך לומר “אנשים בעלי מוגבלויות” או “אנשים עם מוגבלויות”? למה (ולמי) זה משנה?
ארבעה אירועי קניות עולמיים מתקיימים בנובמבר, והישראלים כבר מחפשים איפה לגהץ. הנה כמה עצות כדי להתכונן כמו שצריך.
טירוף הקניות של נובמבר מגיע. האם התוכן השיווקי שלכם מוכן? לקרוא עוד »