השאלה שבכותרת היא אחת הסיבות העיקריות בעטיין בעלי ובעלות עסקים נמנעים מהפקדת כתיבת התוכן לעסק בידיו של אדם אחר: “למה לשלם לכותב תוכן? הרי אין לי שום בעיה לכתוב בעצמי”.

לכאורה יש בזה משהו.
כולנו ממילא כותבים כל הזמן: בפייסבוק, באינסטגרם, בתגובות, במיילים, בוואטסאפ.
אם כך, אז מה הבעיה לכתוב לבד את התוכן לעסק?

זאת שאלה טובה, אבל רגע. כתיבת תוכן עושה אותי רעב.

בואו נדבר על אוכל שאנחנו מזמינים הביתה או למשרד

למה בעצם אנחנו מזמינים וולט או תן ביס? למה אנחנו יוצאים מדי פעם למסעדה במקום לאכול בבית? הרי אנחנו יודעים לטגן לעצמנו חביתה או לחתוך לעצמנו סלט. אז למה אנחנו מסכימים לשלם על אוכל שמישהו אחר הכין?

יש לכך כל מיני סיבות. למשל:

  • אנחנו יודעים להכין קוסקוס סבבה, אבל איכשהו הקוסקוס שלהם טעים יותר.
  • אין לנו פנאי לבשל בעצמנו, כי אנחנו עסוקים מדי.
  • אנחנו יודעים להכין רק את אותם דברים שוב ושוב ולפעמים בא לנו לגוון.
  • או אולי אנחנו באמת לא יודעים להכין שום דבר וחיים על אוכל מוכן.
למה לשלם לכותב תוכן שיכתוב במקומי צילום מסך אפליקציית וולט
הכותב מתגורר בחריש ונכון לרגע כתיבת שורות אלה וולט לא מגיעים אלינו בכלל

לשלם לכותב תוכן זה בדיוק כמו לשלם על אוכל של מסעדה

לכותב תוכן צילום טל אייזנמן

  • גם אם בעלי העסק יודעים לכתוב סבבה, יתכן שטקסטים של כותב תוכן מנוסה ומקצועי יהיו אפקטיביים יותר.
  • גם אם בעלי העסק יודעים לכתוב היטב, יכול להיות שהם טרודים כל הזמן בעסק שלהם: בשירות לקוחות, בייצור, בשיחות עם ספקים… אולי פשוט אין להם פנאי לכתוב בעצמם.
  • יכול להיות שבעלי העסק כבר כתבו בעצמם תוכן על כל נושא אפשרי בתחום שלהם ונדמה כאילו כל הרעיונות אזלו. איך לגוון? איך לרענן? יכול להיות שלעיניים חיצוניות ויצירתיות יהיה קל יותר למצוא רעיונות חדשים.
  • ויש גם כאלה שבאמת לא יודעים לכתוב, או שמתקשים בכך: עולים חדשים, או אנשים ששפת האם שלהם איננה עברית (אלא שפת הסימנים, למשל).

אז למה לשלם לכותב תוכן שיכתוב את התוכן שלך במקומך?

כתיבת תוכן איכותי לעסק יכולה לעצב תדמית מקצועית ואמינה לאורך זמן, לסייע בתחרות מול מתחרים, למשוך קהל ולייצר לידים. מאידך, שגיאות, טעויות ואי דיוקים עלולים להרחיק לקוחות פוטנציאליים. גם אם יש לך אפשרות לעשות את זה בעצמך, ואפילו אם התכנים שכתבת מביאים לך תוצאות טובות – עדיין יתכן שמוטב להפקיד את הכתיבה בידיו של כותב תוכן מיומן.

אפשרות נוספת: במקום לתת לכותב תוכן שיכתוב במקומך, אפשר לכתוב בשיתוף פעולה. קליק לקריאה נוספת על שירות ליווי עסקים לכתיבה שיווקית.
לשתף ב-
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Phone
WhatsApp
Messenger
Messenger
WhatsApp
Phone
גלילה למעלה