לפני כמה חודשים הזמינה אותי רונה לכתוב מאמר אורח באתר שלה. הנושא: “איך בוחרים שם לעסק”. רונה היא מעצבת גרפית שמלמדת בעלי עסקים לעצב בעצמם ת’עסק שלהם, ואני שמחתי להיענות להזמנה.
מיד חשבתי על העסקים בעיר שבה אני גר, חריש היפה שבצפון השרון: יש פה שופרסל, מקדונלד’ס וסטימצקי, אבל נכון לרגע כתיבת שורות אלה עדיין אין ארומה או רמי לוי. כלומר, רוב העסקים בעיר הם עסקים קטנים וייחודיים, המתהדרים בשמות מעניינים שאינם מוכרים לתושבי ערים אחרות.

בין היתר סקרתי במאמר דרכים שונות של בחירת שם לעסק, בעיות נפוצות ופתרונות אפשריים. תיבלתי את הטקסט בדוגמאות מעסקים מקומיים כאן בחריש, כמו פיצריש וסבתא עוגיה. אם אתם תוהים איך בוחרים שם לעסק החדש שלכם, אולי תמצאו כאן כמה טיפים שימושיים. ואם אתם שכנים שלי בחריש, האם מצאתם את כל העסקים המקומיים שהוזכרו בגוף הטקסט?
קליק למעבר לקריאת “איך בוחרים שם לעסק?” באתר של רונה
לשתף ב-
פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

הצטרפתם אל קלאבהאוס? דברים שכדאי לדעת על כתיבה ברשת החברתית החדשה (כולל טיפים לכתיבת ביו בקלאבהאוס)
טל אייזנמן
קלאבהאוס היא רשת חברתית חדשה ומבוססת אודיו, ובכל זאת יש בה (מעט) מקום לכתיבה שיווקית יצירתית

מה כותבים בדף נחיתה? – שיטת הבלוקים
טל אייזנמן
מה כותבים בדף נחיתה ומה לא? תיאור שיטת הבלוקים שבה אני משתמש לכתיבת דף נחיתה

עדיף לכתוב גרוע מאשר כלום
טל אייזנמן
כשיושבים לכתוב תוכן לעסק, לפעמים נדמה ש”זה ייצא גרוע”. אבל עדיף לכתוב טקסט גרוע מאשר לא לכתוב בכלל – וזאת הסיבה