כתיבת תוכן היא כמו אבוקדו.

בדרך כלל כשאנחנו הולכים לסופרמרקט או לירקן, אנחנו מחפשים אבוקדו – וזהו. יש אבוקדו? מצוין, קונים! לא משנה איזה אבוקדו זה: יהיה הצורך שלנו אשר יהיה – סושי, ממרח, סלט – מבחינתנו אבוקדו הוא אבוקדו.

אבל יש כאלה ש”מבינים קצת יותר” – והם גם יבדקו איזה אבוקדו זה: האם מזן האס או אטינגר, ערד או פינקרטון. הרי יש זנים שמתאימים לסושי אבל קצת פחות לכריך, ויש כאלה שיהיו מושלמים לסלט אבל פחות כממרח גוואקאמולי. אם זן האבוקדו שיש על המדף בחנות לא מתאים לצורך, ממשיכים לחפש את הזן המתאים.

כתיבת תוכן היא כמו אבוקדו צילום טל אייזנמן
אני ואחד מעציצי האבוקדו שלי

אז איך כתיבת תוכן היא כמו אבוקדו?

גם כתיבת תוכן היא למעשה כותרת שמקיפה שורה ארוכה של זנים וסוגים: יש כתיבת תוכן לאתרים, כתיבה לרשתות חברתיות, כתיבה של דפי נחיתה, כתיבת מיילים שיווקיים ועוד. האם כתיבה משפטית זהה בדיוק לכתיבת פוסטים בפייסבוק? לא בטוח. האם כתיבת ניוזלטר דומה לכתיבה לקידום אתרים? יש קווי דמיון, אבל גם הרבה הבדלים. האם כותב תוכן בעברית יכול לכתוב תוכן באנגלית? אבוי, ממש לא.

במילים אחרות, אם דרוש לך כותב תוכן, יכול להיות שכדאי לך לדייק יותר את הצורך שלך. שאלה טובה לשאול את עצמך היא “איזה סוג כתיבת תוכן דרוש לי?” ולחפש כותב שמתמחה בסוג הזה של כתיבה. 

ככל שההתאמה בין הכותב לבין הצורך שלך תהיה טובה יותר, כך התוכן שלך יתקרב יותר לשלמות. ממש כמו אותם מביני עניין שלא יסתפקו ב”סתם” האס או ערד אלא יחפשו את האטינגר המושלם.

כתיבת תוכן היא כמו אבוקדו סוגי אבוקדו צילום טל אייזנמן
עציצי האבוקדו שלי, בשלבים שונים של צמיחה (ואולי גם זנים שונים).
כתיבת תוכן היא כמו אבוקדו סוגי אבוקדו צילום אמא של טל אייזנמן
אמא שלי טענה שתמונות עציצי האבוקדו שלי עלובות אז היא שלחה לי תמונה של עציצי האבוקדו שלה. שוויצרית.
לשתף ב-
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Phone
WhatsApp
Messenger
Messenger
WhatsApp
Phone
גלילה למעלה