איך לכתוב תוכן שיווקי?

כתיבת תוכן שיווקי עשויה להתגלות כמשימה מורכבת, בפרט עבור בעלי ובעלות עסקים שלא מורגלים בכך.

מתקשים בכתיבת תוכן שיווקי לעסק? אולי תכנים שיווקיים שכתבתם בעבר לא כל כך הצליחו לכם? הנה שלושה דברים חשובים שצריך לזכור כשניגשים לכתוב תוכן שכזה:

1. הגדירו את המסר של התוכן השיווקי שלכם.

אתם רוצים שהמסר יהיה חד ומדויק, ולכן נדרשים תכנון מראש ובעיקר הגדרה: מיהו קהל היעד שלכם? מי אמור להיחשף לתוכן הזה? מה הצורך של הקורא שאתם יכולים לענות עליו? מה אתם רוצים לומר לקורא, ומה הפתרון שאתם מציעים לו?

2. כתבו במבנה של תוכן שיווקי.

אפשר להוסיף לטקסט תבלינים וקישוטים, אבל תוכן שיווקי חייב לכלול לפחות שלושה דברים:

  • תיאור הצורך של הקורא
  • תיאור המוצר/שירות כך שברור איך הוא עונה על הצורך
  • הנעה לפעולה

"נמאס לך מהקרחת?
שמפו 'חפיף' יצמיח לך רעמה בתוך יממה!
התקשר עכשיו: 052…"

3. עריכה, הגהה וחוזר חלילה.


שגיאות כתיב ודקדוק, טעויות הקלדה שנובעות מחוסר תשומת לב, תיקונים אוטומטיים מיותרים של אוטוקורקט – כל אלה עלולים לחרב לכם את התוכן השיווקי, ועל הדרך גם לפגוע בתדמית המקצועית של העסק. חבל שזה יקרה, נכון? לכן אל תמהרו לפרסם את התוכן שלכם ברגע שסיימתם, אלא קראו אותו שוב. ושוב. ושוב. חפשו שגיאות, תקנו טעויות, תנו למישהו אחר לקרוא ולהעיר לכם ועשו הכל כדי לשפר את הטקסט עד לשלמות.

מתקשים בכתיבת תוכן שיווקי?
אין לכם פנאי לכתוב לעצמכם?
אני יכול לכתוב תוכן שיווקי עבורכם או יחד איתכם. צרו קשר!

רוצה להגיב? קדימה!

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s