זו עשויה להתגלות כמשימה מורכבת, בפרט עבור אלה שלא רגילים לכתוב תוכן שיווקי. הנה שלושה דברים חשובים שצריך לזכור כשניגשים לכתיבת תוכן שיווקי:
1. הגדירו את המסר שלכם
אתם רוצים שהמסר יהיה חד ומדויק, ולכן הגדירו מראש: מיהו קהל היעד? מי אמור להיחשף לתוכן הזה? מה הצורך של הקורא שאתם עונים עליו? מה אתם רוצים לומר לקורא, ומה הפתרון שאתם מציעים לו?
2. לכתוב תוכן שיווקי במבנה מתאים
אפשר להוסיף לטקסט תבלינים וקישוטים, אבל תוכן שיווקי אפקטיבי חייב לכלול לפחות שלושה דברים:
- תיאור הצורך של הקורא
- תיאור המוצר/שירות כך שברור איך הוא עונה על הצורך
- הנעה לפעולה
“נמאס לך מהקרחת?
שמפו ‘חפיף’ יצמיח לך רעמה בתוך יממה!
התקשר עכשיו: 052…”
3. עריכה, הגהה וחוזר חלילה
שגיאות כתיב ודקדוק, טעויות הקלדה, תיקונים אוטומטיים מיותרים של אוטוקורקט: כל אלה עלולים לחרב לכם את התוכן השיווקי, ובדרך גם לפגוע בתדמית המקצועית של העסק. חבל שזה יקרה, נכון? לכן אל תמהרו לפרסם את התוכן ברגע שסיימתם, אלא קראו אותו שוב. ושוב. ושוב. חפשו שגיאות. תקנו טעויות. תנו למישהו אחר לקרוא ולהעיר לכם. עשו הכל כדי לשפר את הטקסט עד לשלמות.
מתקשים בכתיבת תוכן שיווקי?
אין לכם פנאי לכתוב לעצמכם?
אני יכול לכתוב תוכן לעסק שלכם, עבורכם או יחד איתכם. צרו קשר!
פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

כתיבת ויצירת תוכן בהשראת ימים מיוחדים
לוח השנה מלא בימים מיוחדים שיכולים לשמש כהשראה ורעיונות לתוכן כתוב או מצולם, ואפילו לפעילויות עם לקוחות. צריך רק קצת יצירתיות

דברים שכתבתי במלחמה
כתבתי כל מיני דברים בתחילת המלחמה, ושניים מהם יכולים להיות מאוד רלוונטיים להרבה אנשים: עוטףעורף והחיוך של לירי

איך כותבים תוכן לאתר
תוכן טוב יכול לשכנע גולשים להפוך ללקוחות, וכן יכול לסייע לאתר שלכם לטפס למעלה בתוצאות החיפוש של גוגל. איך כותבים תוכן בצורה נכונה?