כתיבת תוכן שיווקי עשויה להתגלות כמשימה מורכבת, בפרט עבור בעלי ובעלות עסקים שלא מורגלים בכך. מתקשים בכתיבת תוכן שיווקי לעסק? תכנים שיווקיים שכתבתם בעבר לא כל כך הצליחו לכם? הנה שלושה דברים חשובים שצריך לזכור כשניגשים לכתוב תוכן שכזה:

1. הגדירו את המסר שלכם

אתם רוצים שהמסר יהיה חד ומדויק, ולכן תכננו מראש ובעיקר הגדירו: מיהו קהל היעד? מי אמור להיחשף לתוכן הזה? מה הצורך של הקורא שאתם יכולים לענות עליו? מה אתם רוצים לומר לקורא, ומה הפתרון שאתם מציעים לו?

2. כתבו במבנה של תוכן שיווקי

אפשר להוסיף לטקסט תבלינים וקישוטים, אבל תוכן שיווקי אפקטיבי חייב לכלול לפחות שלושה דברים:

  • תיאור הצורך של הקורא
  • תיאור המוצר/שירות כך שברור איך הוא עונה על הצורך
  • הנעה לפעולה

“נמאס לך מהקרחת?
שמפו ‘חפיף’ יצמיח לך רעמה בתוך יממה!
התקשר עכשיו: 052…”

3. עריכה, הגהה וחוזר חלילה

שגיאות כתיב ודקדוק, טעויות הקלדה, תיקונים אוטומטיים מיותרים של אוטוקורקט: כל אלה עלולים לחרב לכם את התוכן השיווקי, ועל הדרך גם לפגוע בתדמית המקצועית של העסק. חבל שזה יקרה, נכון? לכן אל תמהרו לפרסם את התוכן ברגע שסיימתם, אלא קראו אותו שוב. ושוב. ושוב. חפשו שגיאות. תקנו טעויות. תנו למישהו אחר לקרוא ולהעיר לכם. עשו הכל כדי לשפר את הטקסט עד לשלמות.

מתקשים בכתיבת תוכן שיווקי?
אין לכם פנאי לכתוב לעצמכם?
אני יכול לכתוב תוכן לעסק שלכם, עבורכם או יחד איתכם. צרו קשר!

שלושת החלקים של כתיבת תוכן שיווקי לעסק
לשתף ב-
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Phone
WhatsApp
Messenger
Messenger
WhatsApp
Phone
גלילה למעלה