זו עשויה להתגלות כמשימה מורכבת, בפרט עבור אלה שלא רגילים לכתוב תוכן שיווקי. הנה שלושה דברים חשובים שצריך לזכור כשניגשים לכתיבת תוכן שיווקי:
1. הגדירו את המסר שלכם
אתם רוצים שהמסר יהיה חד ומדויק, ולכן הגדירו מראש: מיהו קהל היעד? מי אמור להיחשף לתוכן הזה? מה הצורך של הקורא שאתם עונים עליו? מה אתם רוצים לומר לקורא, ומה הפתרון שאתם מציעים לו?
2. לכתוב תוכן שיווקי במבנה מתאים
אפשר להוסיף לטקסט תבלינים וקישוטים, אבל תוכן שיווקי אפקטיבי חייב לכלול לפחות שלושה דברים:
- תיאור הצורך של הקורא
- תיאור המוצר/שירות כך שברור איך הוא עונה על הצורך
- הנעה לפעולה
“נמאס לך מהקרחת?
שמפו ‘חפיף’ יצמיח לך רעמה בתוך יממה!
התקשר עכשיו: 052…”
3. עריכה, הגהה וחוזר חלילה
שגיאות כתיב ודקדוק, טעויות הקלדה, תיקונים אוטומטיים מיותרים של אוטוקורקט: כל אלה עלולים לחרב לכם את התוכן השיווקי, ובדרך גם לפגוע בתדמית המקצועית של העסק. חבל שזה יקרה, נכון? לכן אל תמהרו לפרסם את התוכן ברגע שסיימתם, אלא קראו אותו שוב. ושוב. ושוב. חפשו שגיאות. תקנו טעויות. תנו למישהו אחר לקרוא ולהעיר לכם. עשו הכל כדי לשפר את הטקסט עד לשלמות.
מתקשים בכתיבת תוכן שיווקי?
אין לכם פנאי לכתוב לעצמכם?
אני יכול לכתוב תוכן לעסק שלכם, עבורכם או יחד איתכם. צרו קשר!
פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך
למילים יש כוח: בעלי מוגבלויות או עם מוגבלויות?
האם צריך לומר “אנשים בעלי מוגבלויות” או “אנשים עם מוגבלויות”? למה (ולמי) זה משנה?
כמה ארוך צריך להיות דף נחיתה?
כמות המלל בדף הנחיתה משפיעה על האורך שלו, ולכן גם על ביצועיו והשגת מטרותיו. האם דף נחיתה צריך להיות ארוך או קצר?
ואם לא בא לנו לכתוב? חמישה טיפים להתנעה
אנחנו מבינים שאנחנו חייבים לכתוב תוכן לעסק, אבל לא בא לנו לכתוב. מה עושים?