מה כוללת הצעת מחיר לכתיבת תוכן
האם מספיק לסכם על “מחיר למילה” כדי להתחיל לכתוב? לדעתי עדיף לשלוח הצעת מחיר מסודרת לכתיבת תוכן, שכוללת הרבה יותר פרטים
האם מספיק לסכם על “מחיר למילה” כדי להתחיל לכתוב? לדעתי עדיף לשלוח הצעת מחיר מסודרת לכתיבת תוכן, שכוללת הרבה יותר פרטים
לעיתים אנחנו משקיעים בתוכן איכותי – ומתאכזבים. החשיפה עלובה, ההמרות נמוכות. למה? כי יש עוד גורמים שמשפיעים על הביצועים של התוכן – מלבד התוכן עצמו
לכאורה כתיבה היא משימה פשוטה. כולנו כותבים כל הזמן ברשתות החברתיות, במיילים או בווטאסאפ. אז למה בכל זאת כדאי לשלם לכותב תוכן שיכתוב במקומך?
העבודה דומה אך לא זהה, והבלבול גדול. פעם אחת ולתמיד: מה ההבדל בין כותב תוכן לקופירייטר, ואיך אפשר לדעת מי מהם נדרש עבור העסק שלך?
נהוג לחשוב על נקודה א-מגדרית כדבר שמכליל במילה אחת גברים וגם נשים, אך למעשה יש בה עוד גוונים. למשל, ראית פעם גבר יולד?
איך בוחרים שם לעסק? מאמר אורח מאת טל אייזנמן (תוכן בעבודת יד) באתר של רונה יהל בורר (לעצב בעצמך ת’עסק שלך), כולל דוגמאות מעסקים מקומיים בעיר חריש
ממש כפי שלאבוקדו יש זנים שונים שנבדלים בטעם ובמרקם, גם כתיבת תוכן היא שם כולל לסוגים שונים. האם כל כותב תוכן יתאים לכל משימת כתיבה?
לפעמים אנחנו מתיישבים מול מחשב, מניחים אצבעות על המקלדת – ושום דבר לא יוצא. איך להתגבר על מחסום כתיבה?
גם אם נדמה שהם מיותרים או מובנים מאליהם, הנה 5 שלבים בתהליך הכתיבה שממש לא כדאי לפסוח עליהם
לרגל חג הפסח: 5 שלבים שאסור לפסוח עליהם בתהליך כתיבת תוכן לאתר לקרוא עוד »