כרטיסי האשראי כבר שלופים והלקוחות עומדים להסתער: טירוף הקניות של נובמבר עוד רגע כאן.

בין אם אתם מוכרים מוצרים פיזיים או שירותים וירטואליים. גם אם קהל הלקוחות שלכם ממוקד רק בשכונה וגם אם הוא מפוזר בכל העולם. אפילו אם אתם-עצמכם לא רווקים סינים, או חושבים שבלאק פריידיי וסייבר מאנדיי זה “של הגויים”: ימי הקניות של נובמבר הם הזדמנות מטורפת למכור, למכור ולמכור.

ולקנות, כמובן. 

ימי הקניות של נובמבר ב-2023:

(כן, אני מעדכן בכל שנה)

  • ShoppingIL חל השנה בתאריכים 8/11 ו-9/11
  • יום הרווקים הסיני חל מדי שנה בתאריך 11/11
  • בלאק פריידיי (Black Friday, “יום שישי השחור”) חל השנה בתאריך 24/11
  • סייבר מאנדיי (Cyber Monday) חל השנה בתאריך 27/11
ימי המכירות של נובמבר 2023

חשוב-חשוב-חשוב שנתכונן היטב למבצעי המכירות של נובמבר. נכין די חומרי גלם ואריזה, למשל, או נתדרך את העובדים לקראת התקופה העמוסה. אני, ככותב תוכן, חשבתי לתת כמה טיפים להכנה בהיבט הכתיבה:

נכתוב את כל החומרים השיווקיים מראש

מודעות ססגוניות לפייסבוק, ויז’ואלים עוצרי נשימה לאינסטגרם, מודעות גוגל מבריקות ותיאורי מוצרים מנצחים באתר. בעיצומו של טירוף נובמבר לא יהיה לנו פנאי לכתוב מרוב פניות של לקוחות. כלומר עכשיו הוא הזמן להתחיל לכתוב.

נתאים את התוכן השיווקי לאירוע

יש ארבעה ימי קניות בנובמבר, ויש ביניהם הבדלים. במקום להשתמש באותו קריאייטיב בארבעתם, שווה ליצור תוכן שיתכתב עם כל אחד מהם.

יותר מזה: אם תרצו לשווק בכמה ערוצים במקביל, אל תעשו העתק-הדבק מפייסבוק לאינסטגרם או לוואטסאפ. לכל פלטפורמה יש מאפיינים שונים! התאימו כל תוכן למדיה בו הוא נמצא כדי למקסם את האפקטיביות שלו.

נבהיר ללקוחות שמבצע כזה לא יחזור

אם הלקוחות יחשבו שמדובר בהנחה קטנה או 1+1 סטנדרטי, הם לא ימהרו להגיע. אולי הם אפילו יחפשו מבצע טוב יותר אצל מתחרה וירכשו ממנו. לכן נבהיר שזוהי הנחה סופר-מגה-ענקית או מבצע לגמרי-חד-פעמי-וזהו, וכך נגדיל את הסיכוי שהלקוחות יבואו, ואולי גם יביאו חברים.

אתם מוכנים לחגיגות הקניות של נובמבר

זקוקים לסיוע בחידוד המסרים השיווקיים או כתיבת תוכן? דברו איתי: כאן שולחים לי וואטסאפ וכאן שולחים לי מייל.

לשתף ב-

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך

Phone
WhatsApp
Messenger
Messenger
WhatsApp
Phone
Scroll to Top
דילוג לתוכן