מה משותף לאבוקדו ולכתיבת תוכן?

לאבוקדו ולכתיבת תוכן יש הרבה מן המשותף.

הדבר הברור מאליו הוא ששניהם הולכים מעולה עם סלט.

אבל לשניהם גם יש מגוון רחב של סוגים.

למשל, רבים נוהגים לשאול את הירקן האם יש אבוקדו, ואם יש אז קונים והולכים. אבל אלה שמעט יותר "מבינים" ישאלו גם איזה אבוקדו יש, כי לא כל זני האבוקדו זהים: אטינגר שונה מהאס וערד איננו פינקרטון. זנים שונים מופיעים בעונות שונות, יש להם טעמים שונים, מרקמים שונים – וכל זן מתאים לשימושים שונים.

הדבר נכון גם באשר לכתיבת תוכן על סגנונותיה השונים: כתיבה שיווקית שונה מכתיבה עיתונאית, כתיבת פוסטים לפייסבוק שונה מכתיבת פוסטים לאינסטגרם, וכתיבת קורות חיים היא עולם אחר לחלוטין. לכן חשוב להתאים את סגנון הכתיבה לצורך, ואולי אף להיעזר במספר כותבים למספר מטרות שונות.

יום אבוקדו בינלאומי שמח!
בתמונה: כותב תוכן ועציץ האבוקדו שלו

פוסט זה מוגש במסגרת חגיגות יום האבוקדו הבינלאומי, 31 ביולי.

רוצה להגיב? קדימה!

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל

אתה מגיב באמצעות חשבון Google שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s