עבור רופאים רבים, סיטואציה בה מגיע אליהם מטופל חירש בליווי מתורגמן לשפת הסימנים עשויה להיות מעורפלת ולא מובנת. האם להתייחס אל המתורגמן או להתעלם ממנו? את מי לשאול שאלות? ולמה בעצם המתורגמן מתרגם גם את שיחת הטלפון שהרופא קיבל תוך כדי הפגישה וכלל לא קשורה למטופל?

על שאלות אלה ואחרות עניתי במאמר שכתבתי לאתר מלאח, ארגון המתורגמנים לשפת הסימנים הישראלית. לקריאה יש ללחוץ כאן:

תרגום שפת סימנים במשרד הרופא

  • ארגון מלאח מאגד אנשי מקצוע מתחום התרגום לשפת הסימנים, והוקם במטרה לקדם את שירותי התרגום בישראל, לפעול להכרה בתרגום כעיסוק מוכר ולקדם את זכויות המתורגמן והמתורגמנית כאנשי מקצוע. 
לשתף ב-
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Phone
WhatsApp
Messenger
Messenger
WhatsApp
Phone
גלילה למעלה